Så här handlar du

Leta fram de varor du vill köpa i webbshopen och klicka på "Köp". Produkten läggs då automatiskt i din varukorg. När du är klar, kontrollerar du produkterna i din varukorg genom att klicka på Visa Varukorgen.

När du går till "Kassan" måste du antingen logga in eller registrera dig som ny kund. Var noga med att ange rätt e-postadress så att du får din orderbekräftelse mailad. Önskar du ändra de varor du valt, klicka på "Varukorg" där du både kan ändra antal och ta bort varor.

När du är nöjd, klicka på "Gå till Kassan". Där kan du välja mellan att hämta varan hos oss i Nacka eller få den skickad med posten.

Därefter väljer du ett betalningsalternativ, antingen förskottsinbetalning via Plusgiro, fakturabetalning via Klarna, kort- eller bankbetalning via Payson eller kontantbetalning vid hämtning.
Du måste också godkänna våra villkor för att kunna göra en beställning. I rutan längst ned på sidan kan du även lämna meddelande till oss ifall du t ex vill ha något presentinslaget. Tryck sedan på "Fortsätt".

På nästa sida kontrollerar du och bekräftar din order. Ordern slutförs och köpvillkoren godkänns när du klickar på "Bekräfta".

Din order går sedan till oss samtidigt som du får en bekräftelse på din beställning med e-post. Om du inte fått någon orderbekräftelse inom ett dygn, vänligen kontakta oss på
info@tefrossa.se.

Dina varor skickas en till två arbetsdagar efter att betalning erhållits (vid högsäsong, t ex innan jul, kan det ta någon eller några dagar längre än så).



 

Lyonessmedlemmar

Tefrossa är lojalitetspartner inom Lyoness Cashback Community (www.lyoness.net/se). Vill du också ha pengar tillbaka på varje köp hos oss? Maila oss på info@tefrossa.se eller ring 070-2018150 om du vill veta mer!

Du som redan är Lyonessmedlem, ange "Lyoness" samt ditt medlemsnummer i meddelanderutan vid köp för att få Lyonessbonusen.

Tveka inte att kontakta oss på info@tefrossa.se, om du undrar något.